🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خدمت

(ثبت: 268244) اسفند 19, 1402 

 

به نام آن خداونـــــد یگانــه
که باشد او، همیشه جاودانــه
اگر یــزدان دهد توفیـق، ما را
فقط خدمت کنیم، اندر زمــانه

***
سلیمان بوکانی حیق
1402/12/18

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا