🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خرابم می کنی

(ثبت: 7104) آبان 23, 1397 

خرابم می کنی                        

اینکه چون  بیگانگان ،  گاهی  خطابم  می  کنی

جان  من ،  رسم  مروّت  نیست ،  آبم می کنی!

در   جوانی ،   مثل   پیرانی   کهن ،   پژمرده  ام

بسکه پیش  هر  کس و  ناکس، خرابم می کنی!

در مرام ما حسابِ  دوست  از  دشمن جداست

در  شگفتم  پس  چرا  دشمن  حسابم  می  کنی؟!!

گیرم اصلاً ،  دشمنی خونیّ  و  مهدور الدَّم  ام

دور از انصاف  است ، هر لحظه عذابم می کنی!

ترسم  آخر ،  آهِ   دامن گیرِ   من ،  سوزد  تو  را

ای  که  با  زخم   زبان  هایت ، کبابم  می  کنی!

گر   زبانم   لال ،  روزی  از  تو  رو  گردان  شوم

باز  هم  آیا  طبیب  من ،  مُجابم  می   کنی؟!!

 

 

97/08/23 مرتکب شدم #خلو_دخو

#رضـــــازمانیـــــاݩ‌قوژدی

@jnbkhndg

نظرها 15 
  1. Z .M

    آبان 23, 1397

    درود برشما برادر خوب و مهربانم

    مثل همیشه زیبا و عاااالی و سلیس

    دستمریزاد

    قلمتان هماره مانا و نویسا

    در پناه حق

    • سلام بر شما

      متشکرم از حضور ارزشمند و نظرات دلگرم کننده تون

      شاد باشید

  2. ترسم  آخر ،  آهِ   دامن گیرِ   من ،  سوزد  تو  را

    ای  که  با  زخم   زبان  هایت ، کبابم  می  کنی!   

    بسیار عالی، آفرین، اگر بجای زخم زبان قهر، هجر، فراق یا… که تناسب بیشتری با کباب شدن دارد استفاده شود چطور است؟

    • سلام استاد پژوهنده عزیز

      متشکرم که با حضورتون به کلبه فقیرانه بنده صفا دادید.

      این چطوره؟:

      ایکه با هجران سوزانت کبابم می کنی

      ممنون از پیشنهاد سازنده و ارزشمندتون.

  3. موسی عباسی مقدم

    آبان 23, 1397

    درود برزمانیان عزیز خیلی خوب وزیباست

    • سلام استاد عباسی جان و دل

      متشکرم از اینکه افتخار دادید و خط خطی های مرا مورد لطف قرار دادید.

      سایه تون مستدام

  4. طارق خراسانی

    آبان 23, 1397

    سلام بر استاد زمانیان عزیز

    بسیار زیبا 

    در کانال تلگرام شما هم شعری امروز خواندم و متحیر شدم .

    انگار تمام حروف شاعر شده بودند واقعا لذت بخش بود .

    بوجودتان افتخار می کنم 

    در پناه خدا 

    • درود بر استاد طارق بزرگوار و سرور بنده

      خبلی از محبتتون شرمنده شدم.لایق اینهمه تعریف نیستم.

      این نشانه بزرگواری شماست.

      سایه تون همیشه بر سر ما

  5. طارق خراسانی

    آبان 23, 1397

    سلام بر استاد زمانیان عزیز

    بسیار زیبا 

    در کانال تلگرام شما هم شعری امروز خواندم و متحیر شدم .

    انگار تمام حروف شاعر شده بودند واقعا لذت بخش بود .

    بوجودتان افتخار می کنم 

    در پناه خدا 

    • شاگرد نوازی از خصوصیات بارز استاد طارق عزیز است.

      متشکرم

  6. سلام   بر استاد    زمانیان

    بسیار  زیبا و دلنشین است

    • درود بر استاد دهنوی عزیز

      متشکرم از حضور گرمتون و ابراز لطف تون.

      زنده باشید

  7. علی رفیعی

    آبان 24, 1397

    سلام و عرض ارادت

    بسیار زیبا 

    توفیقاتتان روزافزون

    در پناه حق تعالی

  8. دنیا

    تیر 22, 1398

    در مرام ما حسابِ دوست از دشمن جداست

    در شگفتم پس چرا دشمن حسابم می کنی؟!!…

    درود عالی بود🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا