🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خط خون

(ثبت: 259041) اردیبهشت 9, 1402 

 

ما شب زده هستیم و شبی روز نداریم
در ظلمت شب شمع شب افروز نداریم

قانون شب است شب همه آرام بگیرند
مایک شب بی وحشت جانسوز نداریم

دل سوخته ایم از شرر فقر و غم و درد
یک دل که شود یکدل و دلسوز نداریم

از بسکه در اینجا همه محکوم سکوتند
یک لحظه لبی جسته ز لب دوز نداریم

تا روزِ همه چون شب یلدای گزند است
سر حال و خوش از موسم نوروز نداریم

هر پُشت ز ما پُشت خم بار ستم هاست
تا پُشت همیم، کُشته شویم غوز نداریم

در دفتر عاشق که پر از شعر فغان است
خطی ست به خون، جز ره پیروز نداریم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 9, 1402

    سلام

    غزل زیبایی ست

    دلمریزاد

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. علی معصومی

    اردیبهشت 9, 1402

    درودها بر جناب سر بندی نازتین
    ♡♡♡

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا