🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خط میخورم از روزگار

(ثبت: 6441) مرداد 25, 1397 
خط میخورم از روزگار

خط میخورم از روزگار 

میرم سفر بی اختیار 

هیشکی واسم مثل تو نیست 

اسم‌ منو یادت بیار 

با اینکه صدها خاطره 

تو این مطیر همراهمه 

وقت وداع آخره  

غم هاتو واسه من بیار

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا