🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فاصله

(ثبت: 6701) شهریور 30, 1397 
فاصله

دلگیرم و میترسم از 
این فاصله که بین ماست 
چند روزه که قهری و دل 
با غصه و غم آشناست 
چند روز که از عابرا 
میخوام نشونیه تورو 
اما همه مبهوت و گنگ 
انگار نمیشناسن تورو 
راه درازی پیش رو 
زوده برای جا زدن 
یه انتظار واهیه
اینکه بخوای تنها برم 
من عاشق چشماتم و 
باور کن این احساسمو 
هرجا بری همراهتم 
بامن بمون بی من‌نرو 
حکم نگاهت بوده که 
زندونی قلبم بشی 
اصرار بیهوده نکن 
باید توهم وابسته شی
یادت نره که دل برای 
ما شدن با تو چقد 
زخم‌ زبون خورد و شنید 
بیچاره دل خیلی شکست 
وقتی که میگیره دلت 
میبارن ابرا رو زمین 
اون لحظه مثل بغضی و
اون لحظه تو فریادمی 
هرجایی حتی دور ازم 
واسه تو میخونه دلم 
دوست دارم ای بهترین 
دوست دارم ای عشق من 
من عاشق چشماتم و 
باور کن این احساسم و 
هرجا بری من با توام 
بامن بمون بی من نرو 

کیانوش عادتی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. Z .M

    شهریور 30, 1397

    درود برشما جناب عادتی

    ترانه زیبایی بود

    موفق باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا