🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کیانوش عادتی: آهنگ‌خوش صدایت

(ثبت: 6450) مرداد 26, 1397 
کیانوش عادتی: آهنگ‌خوش صدایت

آهنگ خوش صدایت 
هنوز هم برای من 
تداعی زیباترین ترانه را میکند 
ترانه ای که تاکنون 
هیچ شاعری آن  را نسروده است 
کجایند شب هایی که در آغوشم آرام میگرفتی 
و تا طلوع سحر صفحه هایی
 از دفتر عاشقانه ها را 
ورق میزدیم 
تا به بهترین توصیف از پریشانی مویت برسیم
زییاترین دختر دنیا نبودی اما 
آنقدر خواستنی بودی 
که فرشتگان  برای نگریستنت صف بکشند 
با تو تعبیر پاییز هیچگاه خزان نمیشد 
بی تو هیچ شکوفه ای رنگ بهار را نمیدید
حال ولی آرام بگیر در آغوش زمینی که روزی 
زیره پاهایت به لرزه در می آمد 
تلخ است اما 
خوب ها 
نمی مانند 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

نظرها
  1. Z .M

    مرداد 26, 1397

    درود بر شما برادر بزرگوارم جناب عادتی گرانقدر

    بسیار بسیار زیبا و عالی

    دستـــــــــمریزاد

    در پناه حق

    • کیانوش عادتی

      مرداد 26, 1397

      خانم میرزایی والا مقام شما لطف دارین _ایزد منان یار و نگهداره شما باشد هنرمند و شاعر  بزرگ ❤

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا