🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خلسه

(ثبت: 235505) دی 27, 1399 
خلسه

 

دارد نگاه نجیبت مرا
در قهوه ای ترین خلسه ی جهان
غرق می کند
که با دستهایت
دوباره مرا کشف می کنی
نبضم فصیح می شود
آنگونه ام که شعری
دارد استخوان می ترکاند
اینجا ، شکل دوباره ای
از آغاز آفرینش است
و من مثل آدم،
هوایی می شوم دارم ,!
خدا از پشت یک بلوغ رسیده
سرک کشیده و لبخند می زند
و پای شیطنتش را
روی دامن زمان می گذارد
تا به حوالی ما نرسد !
ما روی حالاحالاهای عشق
بوسه می آویزیم …

جلال پراذران
سفیر اهدای عضو

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا