🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خلوت سرای عشق

(ثبت: 242191) مهر 20, 1400 

 

خلوت سرای عشق و جمال نگار بود

آن جا خراب و مست، سـراسر قطار بود

سرگشتگان دور جهان شادمان و مست

آنجا شراب و صحبت اهل خمار بود

بیدار بود ساقی و می نوش و می فروش

خلوت سرای عشق پر از افتخار بود

تبعیض عشق از دو جهان دور بود و بس

سلطان ز شصت کشور و بی‌کس هزار بود

آوارگان راه ره عشق بود و دل

ابراز عشق و زمزمه ها صدهزار بود

مخلوق از سراسر گردون رسیده بود

احسان چو بود و لشکر دل بی شمار بود

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا