🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خنده ی زیبای تو

(ثبت: 240105) تیر 2, 1400 

 

در نهانم عشق تو فرمانروایی می کند
خنده ی زیبای تو دل را هوایی می کند

بر لبم نام تو و در خاطرم یاد شماست
عشق بی حدی که دارم خودنمایی می کند

#مجید_محمدی
#خنده ی_زیبای_تو

 

 

 

نظرها
  1. بداهه ای تقدیم شعر زیبای شماشاعر گرامی
    نغمه خوش شنوم
    شاد شوم از ته دل
    گوییاشاعر ما
    با قمرش در هنر است
    🌺🌺🌺🌺

    • مجید محمدی

      تیر 2, 1400

      درود بر شما شاعر عزیز ممنونم از نگاه زیباتون و بداهه دلنشینی که تقدیم حقیر کردید🙏🙏❤❤

  2. طارق خراسانی

    تیر 2, 1400

    سلام. مجید عزیزم

    شعر زیبایی ست
    شما می توانید شاعر موفق باشید

    دز پناه خدا

    🌿👏👏👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا