🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خواهر من ملکه گرگ ها_2

(ثبت: 237906) فروردین 20, 1400 
خواهر من ملکه گرگ ها_2

نــگــاهے ڪــرده چــشــمــان مــرا
گــویــے چــیــزے دیــد در چــشــمــان مــنــ
دســت دوســتــے را دراز ڪــرد
بــدان آن ڪ عــاقــبــت ان را بــدانــم قــبــول ڪــردمــ
گــرگــان دور مــار قــدم مــیــزدنــ
و مــن قــدم زنــان بــا دخــتــرڪ مــیــرفــمــ
از رود خــانــه خــروشــان گــذر ڪــردیــمــ
از چــشــمــان زار زیــبــا گــذر ڪــردیــمــ
بــه ڪــوهے اســتــوار رســیــدمــ
در آن ڪــوه بــود غــارے
غــارے ڪــه مــحــل گــرگ ها بــود
بــا تــرس لــز همــراه دخــتــرڪــ
وارد غــار شــدمــ
وحــشــت زده بــودم
گــرگــانــے بــا چــشــمــان ســرخــ
مــیــنــگــریــســتــن مــرا
نــاگــهان همــه ســاڪــت شــدنــ
نــگــاهم بــه چــشــمــان دخــتــرڪ افــتــاد
لــرزه بــه تــنــم افــتــاد
چــشــمــانــش ڪــاســه خــون بــود
دنــدان هایــش ا‌َره جــانــم بــود
نــاگــهان ســرم گــیــج رفــتــ
چــشــمــانــم ســیــاهے رفــتــ
و دگــر هیــچ مــتــوجــه نــشــدم…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا