🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خورشید پدر

(ثبت: 229757) مرداد 3, 1399 
خورشید پدر

 

پدر در زندگی پشت و پناه است
پدر در سرزمین عشق، شاه است

درونِ شام تار ناامیدی
پدر، نور ستاره، مهر و ماه است

سمیه صباح ((گُلنار))
یکم مرداد ماه ۹۹