🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خوش آمدی

(ثبت: 237558) فروردین 8, 1400 

 

آمدی
آنگاه که رسید
جانم به خط فقر
به هر حال
گذشته ها گذشته
خوش آمدی

#مجید_محمدی
#آمدی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    فروردین 9, 1400

    🌺🌸🌹💐🌷🌼🌻

  2. کبری محمدی

    فروردین 15, 1400

    سلام
    کوتاه زیبایی بود
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا