🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خیابانِ لاله

(ثبت: 233618) آبان 28, 1399 

 

کدام آبان، دلت را داغ کردند؟

خیابان را ز لاله باغ کردند

به شب گفتند بی‌ خورشید، ماهی!

سکوتِ مرگ را ابلاغ کردند…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آبان 28, 1399

    سلام

    خوش آمدید

    زیبا سرودید

    درود بر شما جناب رحیمی عزیز

    💐💐💐

    • پویان رحیمی

      دی 25, 1399

      سلام و سپاس فراوان🌹🙏
      و پوزش برای دیر پاسخ گفتن

  2. مازیار نژادیان

    آبان 28, 1399

    درودها جناب رحیمی

    بسیار زیبا سرودید و پایانی ناب تر

    کاش زبان سکوت را بفهمیم و ایمان بیاوریم

    که درد مردم از نفهمیدن این هه سکوت است

    💐💐💐💐💐💐

    • پویان رحیمی

      دی 25, 1399

      درودا
      و سپاس از شما دوست و شاعر گرامی
      🌹🌹🌹

  3. آبان 29, 1399

    دندان بر جگر بگذار،
    اگر چه كوهستان ها را
    صخره به صخره؛
    با خون شكوفه شسته‌اند،
    اما رنگين كمان‌هاى بسيارى
    بر پيچ و تاب رود بزرگ
    پل خواهند زد.

    من به تو قول مى‌دهم.

    “سيدعلى صالحى”

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا