🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خیال حضور

(ثبت: 233163) آبان 13, 1399 

 

نیستی
شعله می کشد در من
شوق چشمانت
هزار خاطره
هزاران نقش
گرم می شود از خیال حضورت

حجم دوری ات در دلم
آتش زیر خاکستر

اتاق اندیشه ام
بی تو
شراره های تاریکی

واژه های عاشقانه ام
جسمی سرد
در تشییع مدام بودنت

زمستانم
در حسرت لمس دستانت
یاد لبخندت خورشید روزهایم

#شیدا_شهبازی

 

 

 

 

نظرها
  1. موسی عباسی مقدم

    آبان 13, 1399

    درود بزرگوار زیبا بود🙏🌹🌿

  2. کاوه ایزدیار

    آبان 14, 1399

    سلام و درود
    لذت بردم🙏👌💐

  3. جواد مهدی پور

    آبان 14, 1399

    درود بر شما بانو شهبازی گرامی

    زنده باشید

    💐🙏💐

  4. سحر فرجی

    آبان 14, 1399

    بسیارزیبا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا