🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی کاوه ایزدیار
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین نوشته های ادبی کاوه ایزدیار

شعرخوانی مه زاد رازی

کاوه ایزدیار 25 فروردین 1402

 

شیخ و زن

خوانش: 434

سپاس: 0

شعرخوانی شروین حاجی پور

کاوه ایزدیار 11 مهر 1401

 

برای توی کوچه رقصیدن

خوانش: 1771

سپاس: 2

شعرخوانی هیلا صدیقی

کاوه ایزدیار 07 مهر 1401

خانه ات را باد برد

تو هنوزم نگرانِ وزشِ باد، در موی منی !؟

خوانش: 5112

سپاس: 3

شعرخوانی امیرحسین خوشنویسان

کاوه ایزدیار 23 شهریور 1401

گفت و گو با بیداد خراسانی

خوانش: 2540

سپاس: 0

شعرخوانی دختر خردسال

کاوه ایزدیار 12 خرداد 1401

شاعر: جواد بنی اسد

 

خوانش: 249

سپاس: 1