🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 خیال دلبر

(ثبت: 219724) دی 9, 1398 

 

از کنارم رفت و اما از دلم او دور نیست
بی خیال همنفس هرگز دلی پر شور نیست

با غمت خو کرده ام هرگز پشیمان نیستم
آنکه میسازد به غم حتما که او مجبور نیست

دل که می گوید نگاهی میخرم با درد سال
درد عشقت احتمالا تا ابد رنجور نیست

نیست ما را در مقام عشق ورزیدن حریف
با مقام ما برابر صد پری یا حور نیست

من نمی دانم ، چرا حتـی کنارم نیستی!!!
لحظه ای رخسار تو از دیده ام مستور نیست

صابر ستوده

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. با سلام و درود خدمت شم آريالای ستوده
    احسنت بر این طبع روان
    قلمتون نویسا و برقرار
    زنده باشید
    🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا