🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دختر که داشته باشی …

(ثبت: 260004) اردیبهشت 30, 1402 
دختر که داشته باشی …

دختر که داشته باشی …

دختر که داشته باشی
زندگی خیلی زیباس

تو خونَتون همیشه
میاد بوی گُلِ یاس

وقتی تو خونه باشه
خونه به رنگِ دَریاس

با بودَنِش همیشه
بهار تو خونهٔ ماس

دِلسوزِ مثلِ مادر
عزیزِ قلبِ باباس

سنگِ صبورِ خونه
دشمنِ درد و غَمهاس

صبورِ مثلِ زینب (س)
بخشنده مثلِ زهراس (س)

حِجابِشو دوست داره
خانومِ خوشگل و خاص

باهاش تو مهربون باش
صِداش بِزَن با احساس

یه وقت دِلِش نَگیره
نِگین سُرخ و الماس

خواهر واسه برادر
عزیزترین تو دُنیاس

این عشق و مهربونی
داره نِمونه ای خاص :

حضرتِ معصومه که
عشقِ امامِ رضاس (ع)

خلاصه که عزیزم
دختر گُلی بی هَمتاس

خوبی و مهربونیش
فراتر از این حرفاس

فقط همین که دُنیا
بِدونِ او بی مَعناس

و اینکه این زندگی
با بودَنِش پابرجاس

شاعر : علیرضا قاسمی

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا