🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار علیرضا قاسمی

شعر ولادت امام رضا (ع)

خوش به حالِ کفترای

ترانه

خوانش: 16

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

شعر کودکانه شهادت امام جعفر صادق (ع)

رئیسِ مذهبِ شیعه

غزل چهارپاره

خوانش: 61

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

علیرضا قاسمی

روز معلم

علیرضا قاسمی 03 اردیبهشت 1403

روز معلم

سر به زیر و اُفتاده

ترانه

خوانش: 39

سپاس: 3

عید سعید فطر

یادش بخیر چه زود گذشت

چهارپاره

خوانش: 55

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

شهادت حضرت علی(ع)

بوده کعبه زادگاهش

چهارپاره

خوانش: 104

سپاس: 3

عیدیِ امسالِ من

نوروزِ امسال از خدا

چهارپاره

خوانش: 44

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

ماه رمضان ، ماه مهمانی خدا

نوروزِ امسال عشقم

ترانه

خوانش: 39

سپاس: 2

ماهِ شعبان

ماهِ شعبانْ هر سال

ترانه

خوانش: 62

سپاس: 4

شعر کودکانه عید مبعث

مبعث یه روزِ زیبا

ترانه

خوانش: 51

سپاس: 2

شعر کودکانه امانت داری

سلام عزیزِ قلبم

ترانه

خوانش: 85

سپاس: 2

ایرانِ من …

ایرانِ من همیشه

چهارپاره

خوانش: 80

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

شعر کودکانه وفات حضرت زینب (س)

مادرم اِی مهرَبان

چهارپاره

خوانش: 74

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

شعر روز پدر

« تقدیم به فرزندانِ عزیزِ شهدا »

ترانه

خوانش: 58

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

شعر کودکانه امام زمان (عج)

دیشب تو را بِدیدَم

ترانه

خوانش: 85

سپاس: 3

ریحانهٔ بهشتی

( به یاد شهیدهٔ دو ساله ، ریحانه سلطانی نژاد)

غزل

خوانش: 66

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

 

وفاتِ حضرتِ اُمُّ البَنین (س)

غزل

خوانش: 58

سپاس: 2

شب یلدا

برای جشنِ یلدا

ترانه

خوانش: 80

سپاس: 3

بانوی بی حرم

یه روز تو روضه ی شما

غزل

خوانش: 105

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

اُسوه های ایثار

یک روز فاطمه

غزل

خوانش: 114

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

شعر ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار …

سلام به بانو زینب

ترانه

خوانش: 146

سپاس: 2