🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 شعر کودکانه عید سعید فطر

(ثبت: 268952) فروردین 20, 1403 
شعر کودکانه عید سعید فطر

عید سعید فطر

یادش بخیر چه زود گذشت
خوش بودیم از همه نظر

ماهْ رمضون و روزه هاش
یه ماهِ پُر سود و ثمر

اشکال نداره که نشد
امسال نوروز بریم سفر

به جاش ما روزه هامونو
گرفته ایم بی دردسر

هنوز صِداش تو گوشَمه
دعای زیبای سحر

صدای رَبَّنا ، غروب
کنارِ مادر و پدر

افطاری های سادَمون
یه لُقمه نونِ مُختصر

صدای آقا جون که گفت
خرما وُ زولبیا بخر

نَذری داریم گُلم بگیر
برنج و یک کیلو شِکر

یادش بخیر شبای قدر
گرفتنِ قرآن به سر

احیا وُ جوشنِ کبیر
با دیده ای زِ گریه تر

گوش دادنِ به روضه ی
امام علی و فَرقِ سر

بعد از یه ماهْ بندگی
حالا تو بِشنو این خبر

رسیده روزِ عیدِ فطر
تبریک خانم ، آقا پسر

عیدیِ خود رو از خدا
بِخواه و از یادت نَبَر

ظهورِ آقا رو بخواه
با قلبِ پاک و چشمِ تر

شاعر : علیرضا قاسمی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. معصومه بیرانوند

    فروردین 20, 1403

    سلام و درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا