🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی علیرضا قاسمی
تاریخ تولد:
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:

علیرضا قاسمی هستم ، شاعر کودک و نوجوان

آخرین اشعار علیرضا قاسمی

روز معلم

علیرضا قاسمی 03 اردیبهشت 1403

روز معلم

سر به زیر و اُفتاده

ترانه

خوانش: 32

سپاس: 3

شعر کودکانه عید سعید فطر

علیرضا قاسمی 20 فروردین 1403

عید سعید فطر

یادش بخیر چه زود گذشت

چهارپاره

خوانش: 38

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

شهادت حضرت علی (ع)

علیرضا قاسمی 10 فروردین 1403

شهادت حضرت علی(ع)

بوده کعبه زادگاهش

چهارپاره

خوانش: 101

سپاس: 3

عیدی امسال من

علیرضا قاسمی 26 اسفند 1402

عیدیِ امسالِ من

نوروزِ امسال از خدا

چهارپاره

خوانش: 43

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

ماه رمضان ، ماه مهمانی خدا

علیرضا قاسمی 20 اسفند 1402

ماه رمضان ، ماه مهمانی خدا

نوروزِ امسال عشقم

ترانه

خوانش: 34

سپاس: 2