🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 حیران

(ثبت: 267269) بهمن 3, 1402 

 

مست و حیران و هم از دیده نهان آمده ایم
بی خبر از همه عالم به جهان آمده ایم

چون نماینده ی ما رانده شد از عرش خدا
بر زمین و سر این سفره ی خان آمده ایم

گندمی از پدرم کرد دریغ خاک بهشت
ما در این ذره پیِ خوردنِ نان آمده ایم

آنکه بخشید به ما جان و جهان می دانست
که برای غضب و کندن جان آمده ایم

رانده از آن طرف و واله و وامانده در این
گویی از سلسله ی آه و فغان آمده ایم

چون که شد لوحه ی ما ثبت به بی نام و نشان
ما به دنبال پی و نام و نشان آمده ایم

 

 

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    بهمن 3, 1402

    درود بر شما
    قلمتان ماندگار🌺🌺🌺💐💐💐

    • محمد خسروی

      بهمن 4, 1402

      درود و عرض ادب
      سپاس از مهر حضورتان
      شاد باشید
      ❤️🙏

  2. طارق خراسانی

    بهمن 3, 1402

    سلام‌و‌درود‌

    غزل زیبایی ست

    در پناه خدا 🌱👏👏👏👏👏🌱

    • محمد خسروی

      بهمن 4, 1402

      درود استاد عالی مقام
      سپاس از مهر بیکرانتان
      شاد و تندرست باشید
      🙏🌸❤️

  3. پانته‌ آ عسکری

    بهمن 5, 1402

    ☀️ميلاد مظهر عدالت و‌ شجاعت، پشت و پناه مظلومان حضرت اميرالمؤمنين
    علی عليه السلام، روز بزرگداشت مقام پدر و روز مرد بر شما مبارک باد🌹

    درودهای بی پایان شاعر ارجمند جناب آقای محمد خسروی و تشکر فراوان بابت انتشار این اثر بسیار زیبا🙏
    🍃🌸🍃

    • محمد خسروی

      بهمن 7, 1402

      درود و عرض ادب بانو عسکری ارجمند
      قدردان مهر و محبتتان هستم
      سپاس از راه اندازی این سایت ارزشمند
      آرزوی شادی و موفقیت
      💐💫🙏💫💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا