🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دروغ

(ثبت: 269381) اردیبهشت 8, 1403 

 

جهنمی ساخته به وسعت تمام تاریخ
بر منبر نشسته و از بهشت می گوید

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    اردیبهشت 8, 1403

    درود بر شما
    👏👏👏👌👌👌

    • محمد خسروی

      اردیبهشت 9, 1403

      درود و سپاس عزیز و گران قدر
      ❤️🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا