🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 در این حوالی

(ثبت: 230940) شهریور 4, 1399 

 

آمدی در این حوالی، باز هم پیچیده بویت
عطر خوبت می کشاند، قلب را هر لحظه سویت

#مجید_محمدی
#تک_بیت
#در_این_حوالی

 

 

 

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    شهریور 4, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

  2. عظیمه ایرانپور

    شهریور 4, 1399

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز💐

    • مجید محمدی

      شهریور 5, 1399

      دروووووود بی کران
      زیبا می بینید🌺🌺🌺🌺🌺
      زنده باشید

  3. فریبا نوری

    شهریور 4, 1399

    سلام
    زیباست
    اما جنس شعر تان طوری است که خواننده منتظر ادامه سخن در قالب غزل است
    🌹🌹🌹

    • مجید محمدی

      شهریور 5, 1399

      سلام و درود
      بزرگوارید
      قصدم غزل نبود تمام تلاشمو کردم که در قالب بیت فرد بگم
      🌹🌹🌹🌹🌹

  4. نسرین حسینی

    شهریور 7, 1399

    تک بیت زیبایی بود

    درودها برشما

    • مجید محمدی

      شهریور 10, 1399

      درووووود بیکران سپاسگزام شما لطف دارید🙏🙏🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا