🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دعوت

(ثبت: 256898) اسفند 15, 1401 

 

دین خود ستوده اند

دعوتم به این زمین نموده اند

گوسفندهای

حضرت

حسینعلی بهاء.

 

شعر پیشرو
شعر سروش
در نقد بابیت و بهائیت
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 15, 1401

    سلام و درود

    اصولا بهاییت یک مسلک سیاسی دست ساز صهیونیست هاست
    و نتوانستند در خدمت نیروهای دست سازشان شوند.

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌🌱

    • محمدعلی رضاپور

      اسفند 15, 1401

      سلام و درود و ارادت
      و سپاس از توجه ارجمندتان
      🙏🍃🌹🌹🌹🌷🌷🌷🍃❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا