🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلبر جان

(ثبت: 245102) بهمن 15, 1400 

 

ماهی آرام ، که دلبر جانش صید صیادان بود

در بر رودخانه
می نوشت و می خواند
باش با من، طعمه ام کن
تو فقط باش
لبی وا کن ، بخندانم
فقط باش
تو می دانی که من شب ها چه می گویم، با شبنم
فقط باش
تو می دانی که بعد از تو چه دلسردم
فقط باش
همان روزی که نامت شد غزل بر لبانم
دل دیوانه هم مست تو شد
روح و روانم !

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (6):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 15, 1400

    سلام

    زیباست

    در پناه خدا 🌹🌹🌹🌹🌹

  2. زهرا آهن

    اسفند 3, 1400

    درود بر شما
    چقدر زیباست
    پایدار باشید🌷

    • فاطمه رسولی

      اسفند 3, 1400

      🌹🙏🏻 نظر لطف شماست
      سپاسگزارم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا