🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلتنگ

(ثبت: 267290) بهمن 4, 1402 

 

خالی از حرفم، پر از دلتنگی
در تب و تابم، دور از عشقم
خسته ام خسته از تکرار
تکرار لبخند بی ریشه در جانم
کجاست بارانی از جنس شبنم
کجاست برفی از جنس بهمن
کجاست یاری که دستم را بگیرد
کجاست یار ؟ کجاست یار؟

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 4, 1402

    سلام
    صرفا این یک نظر است :

    این هم نوعی شعر بی قافیه است و حضرت نیما و پیروانش دست شاعران را برای هر توع سرایشی باز گذارده اند..

    در پناه خدا 🌱🌹👌🌹🌹🌹🌹👌🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا