🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلدادگی

(ثبت: 270803) تیر 13, 1403 
دلدادگی

نام غزل: دلدادگی
هرکسی دارد به سینه درد پنهان ای خدا
درد قلب ما که شد دلدادگی نزد شما

درد بی درمان که درمانی ندارد غیر عشق
درد ما درمان ما تنها تویی ای عشق ما

عاشقانه کن صدایم عشق من ای نازنین
می تپد قلبم برای آن صدا کردن چرا؟

می شود این دل فدایت تا بگویی این سخن
عاشقت هستم همیشه می پرستم من تو را

آن نگاه دلربایت  می کند دل را شکار
بوده ای صیادِ قلب خسته ام بی ادعا

#مجید_محمدی(تنها)
تخلص شعری شاعر:تنها

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. امیر راهین

    تیر 13, 1403

    درود شعرتان را خواندم زیبابود

  2. عظیمه ایرانپور

    تیر 14, 1403

    درود بر شما
    زیباست
    لذت بردم💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا