🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دلها

(ثبت: 265228) آبان 12, 1402 

 

چه دلهایی که شیدا شد

از آن چشمان نیکویت

چه غمهایی که رسوا شد

در آن محراب ابرویت

چه زشتیها که زیبا شد

در آن قلب دعا گویت

چه ناپیدا که پیدا شد

میان برزن و کویت

چه پایین ها که بالا شد

میات سحر و جادویت

چه رودهایی که دریا شد

در آن گرداب گیسویت

 

حسن سهرابی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    آبان 19, 1402

    درود🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا