🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل بیمار

(ثبت: 267364) بهمن 13, 1402 
دل بیمار

بسمه اللطیف
دل بیمار

ای دوست سخن از دل و دلدار بگو
از معجزه لحظه دیدار بگو

بی‌خواب شدم در دل شب اوصاف
آن دلبر خوب نیک رفتار بگو

بیداد زمانه طاقتم را برده
از لطف حضور حضرت یار بگو

از عمق دلت زبانه کش همچون شمع
از دیدن آن ماه پدیدار بگو

مهدی شده صبح با نسیم سحری
از داغ دل لاله تب دار بگو

دستی به دعا برآر و اینک به خدا
تو خواسته این دل بیمار بگو

 

#مهدی_رستگاری
بیست و دوم شهریور سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
دوازدهم سپتامبر سال ۲۰۲۱ میلادی
غزل سرایی گروه «انجمن ادبی سرای شعر»

دفتر شعر روزگاران
۲۵۸

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 13, 1402

    بیداد زمانه طاقتم را برده
    از لطف حضور حضرت یار بگو

    َسلام و درود

    اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • مهدی رستگاری

      بهمن 16, 1402

      سلام و عرض ارادت استاد. ممنونم که این صفحه شعر را با صلواتی بر محمد و آل محمد (ص) برکت دادید🌹🌷🌹🌷
      اللهم صل علی محمد و آل محمد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا