🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دل شکسته

(ثبت: 5048) آبان 27, 1396 
دل شکسته

در این حوالی

ساحل آرامشی نیست

تا پهلو بگیرد دل شکسته ام

بی کلک غرق چشمانت شدم

***

آنقدر سنگت را به سینه زدم

که عاقبت قلبم شکست

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):