🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار رضا جوکار

فصل فاصله ها

فرصت فریاد فرهاد بود

قالب جدید

خوانش: 3259

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

بی نخ ات

در اوج تنهایی ام

قالب جدید

خوانش: 415

سپاس: 0

تعداد نظر: 1

در مرام کویر نیست دریا شدن

وقتی شانه های لرزانش

قالب جدید

خوانش: 4150

سپاس: 1

تعداد نظر: 1

بخشیدم تمام بودنم را

به کسی که در انتهای راه ایستاده بود

سپید

خوانش: 331

سپاس: 0

بازی رنگ ها

شیطنت فصل هاست

قالب جدید

خوانش: 349

سپاس: 4

در این حوالی

ساحل آرامشی نیست

قالب جدید

خوانش: 721

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

دختران آفتاب

رقص بالماسکه می کنند

سپید

خوانش: 3549

سپاس: 1

مغرورتر از ماه رویت ندیده ام

وقتی در اعماق وجودم

قالب جدید

خوانش: 5628

سپاس: 4

تعداد نظر: 1

به او خورده نگیرید

شاید این زنا کار از زنان کار بوده

قالب جدید

خوانش: 287

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

در قمار لحظه ها

به آسانی سخت باختم تمام بودنم را

قالب جدید

خوانش: 1468

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

لبخند می میرد

بر لبان زنی

قالب جدید

خوانش: 1811

سپاس: 4

تعداد نظر: 5

در سایه سرد سکوت

فانوس ذهن

سپید

خوانش: 710

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

پای پنجره نگاهت

موهایم رنگ شعرهایم شده

سپید

خوانش: 461

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

بر دیوار مهربانی قلبت

جامه ای از مهر بیاویز

سپید

خوانش: 843

سپاس: 2

تعداد نظر: 3

از نذر داشته هایت

کمرش خمیده تر شد

قالب جدید

خوانش: 593

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

هزاران دست

دست به دستم کردند

قالب جدید

خوانش: 3129

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

یک،دو،سه…

برای ندیدنت

سپید

خوانش: 718

سپاس: 4

رضا جوکار

قاتل لبخند

رضا جوکار 10 شهریور 1395

در این حوالی خدایی نیست

تا درمان دردهایم باشد

سپید

خوانش: 646

سپاس: 4

تعداد نظر: 5

رضا جوکار

چالش

رضا جوکار 04 خرداد 1395

با همه نداشته هایم

تمام قد

سپید

خوانش: 467

سپاس: 6

تعداد نظر: 4

رضا جوکار

ماه و ماهی

رضا جوکار 25 فروردین 1395

چه لحظه زیبایی است

عشق بازی شبانه

سپید

خوانش: 552

سپاس: 14

تعداد نظر: 9