🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوباره سخت گرفته دلم برای شما

(ثبت: 1505) اردیبهشت 28, 1395 

دوباره سخت گرفته دلم برای شما
… و در دلم هوسی نیست جز هوای شما

منی که بعد شما با جهان غریبه شدم
نه آشنای جهانم، نه آشنای شما

«بلا همیشه که بد نیست»… عشق اوج بلاست…
چه عاشقانه دچارم به این بلای شما

شراب هفت… نه… هفتاد ساله اید مگر
که اینچنین شده ام مست و مبتلای شما…

شما که رفتنتان سنگ زد به شیشه ی بغض
و ریخت کاسه ای از اشک پشت پای شما

چگونه می شود ایمان نیاورم وقتی
هزار معجزه دیدم از آیه های شما

برای این همه خوبی، برای این همه مهر…
هزار مرتبه ممنونم از خدای شما

تمام زندگی ام را سکوت خواهم کرد
اگر به من نرسد لحظه ای صدای شما

******

دوباره ساده نشستم کنار این همه بغض
دوباره سخت گرفته دلم برای شما…