🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوستت دارم هایت

(ثبت: 239707) خرداد 20, 1400 

 

دوستت دارم هایت را باور می كنم
درست مثل امضای آخر نامه هایت
كه می گویی خون است
ولی طعم آب انار می دهد!!!
این درد نوشت ها
نه دلنشین اند نه زیبا
اینها یك مشت شعر زخم خورده ی بغض دارند
كه نشانی دردناك
از یك سرگذشت ناكام دارند
كه مخاطبشان زندانیست!

مهران قرجه داغی

هجدهم بهمن نود و پنج

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا