🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی صمد قاسملو
تاریخ تولد: 1359/10/25
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار صمد قاسملو

قبله گاه دل تویی

صمد قاسملو 17 تیر 1402

 

قبله گاه دل تویی محراب می خواهم چه کار

غزل

خوانش: 87

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

نه اشک،نه آن نگاه تو،من ماندم

صمد قاسملو 05 تیر 1402

 

نه اشک، نه آن نگاه تو، من ماندم

رباعی

خوانش: 96

سپاس: 4

تعداد نظر: 2

جاذبه دارد همیشه چشم هایت،بی گمان

صمد قاسملو 26 خرداد 1402

 

جاذبه دارد همیشه چشم هایت،بی گمان

غزل

خوانش: 94

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

من بی خبرم هوای این جا ابری ست

صمد قاسملو 01 تیر 1400

 

ای عشق تو که بهانه داری ، برگرد

رباعی

خوانش: 251

سپاس: 4

تعداد نظر: 3

شهر در سوگ دو تن بود نمی دانستم

صمد قاسملو 23 خرداد 1400

 

شهر در سوگ دو تن بود نمی دانستم

خوانش: 198

سپاس: 1

تعداد نظر: 6