🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوستت دارم

(ثبت: 233760) آذر 2, 1399 

#شعر_پیشرو
#Шеъри_Пешрав
(رابط بین سبک های
سنتی و نو، با گونه هایی چون #سروش #سه_گلشن #شعرسبز یا چندآهنگ و #شعر_تک)
#شعر_سروش 👇

نازنین! مهربان تر از این باش!

بیش از این، یار قلب غمگین باش!

دلکش و دلبر و دلاذین باش!

دلنشین باش و شور شیرین باش!

دوستت دارم.

#محمدعلی_رضاپور (#مهدی)

#шеьри_Пешрав
“(робит байни сабкҳои суннатӣ ва нав,
бо гӯнаҳое чун #Сурӯш #Сегулшан #Шеъри_Сабз ё Чандоҳанг ва #Шеъри_Так)
#Шеьри_СУРӮШ 👇

Нозанӣн! Меҳрабонтар-аз ӣн бош!

Беш-аз-ӣн, ёри қалби ғамгӣн бош!

Дилкашу дилбару дилозӣн бош!

Дилнишӣн бошу шӯри шӣрӣн бош!

ДӮСТАТ ДОРАМ.

#Муҳаммадалӣ_Резопӯр

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. 🌹🌹🌹💐💐💐

  2. 💐💐💐💐💐شادکام باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا