🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دولت نوروز

(ثبت: 268538) فروردین 1, 1403 
دولت نوروز

بسمه اللطیف
دولت نوروز

بوی عشق از نفس باد صبا می آید
مژده آورده که دوران صفا می آید

خبر دولت نوروز به اطراف جهان
از دل آیینه صبح خدا می آید

ناگهان از شب تاریک شکوه خورشید
به گداز آمد و اینک به فضا می آید

به خرابات مغان نور خدا جلوه گرفت
بنگر این معجزه از کِی و کجا می آید

جرعه نوش رمضان است بهار و به شتاب
سوی ما مردم محتاج شفا می آید

گر چه مهدی شده آشفته زمین و همه جا
از بد حادثه باران بلا می آید

می رسد شاهد امّید ز راه و به دلِ
دشت دل های پر از لاله ما می آید

 

#مهدی_رستگاری
یکم فروردین سال یکهزار و چهارصد و دو خورشیدی
بیستم مارس ۲۰۲۴ میلادی

دفتر شعر روزگاران

۱۰۱۴

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    فروردین 1, 1403

    درود مهدی جان
    سپاس از شعر بسیار زیبایت
    سال نو را تبریک عرض میکنم.
    شاد و سلامت باشید دوست بزرگوارم💐💐💐🌺🌺🌺

    • مهدی رستگاری

      فروردین 1, 1403

      به به.. درود و ارادت و سپاس جناب گیوه چیان. عرض تبریک متقابل دارم واز خدا همه بهترین ها را در سال جدید برای شما دوست گرامی خواهانم 🌹🌷🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا