🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دوچرخه

(ثبت: 265412) آبان 17, 1402 
دوچرخه

دوچرخه ام قشنگه
تمیز و آبی رنگه

وقتی سوارش میشم
شاد و سرحال میشم

هم بازیه هم ورزشه
سلامتی میاره

مواظبش می مونم
قدر اون می‌دونم

روز تولد من
هدیه داد خاله جون

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سلام
    آفرین بهراد عزیز

  2. عظیمه ایرانپور

    آبان 17, 1402

    درود بر شما💐