🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دو روی ماه

(ثبت: 7097) آبان 21, 1397 

هلالِ ماهِ  ابرو را نمایان می کنی با آن

به یوم الشکِ مومن ها  تو دامن می زنی هر دَم

بپوشان ماهِ کاذب را مَهِ رویت نمایان کن

که از آن بَدرِ روی تو مبارک عید می گردم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا