🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی

(ثبت: 215) آبان 22, 1394 

از خلسه و شرح آرزو میگفتم
من از تو هنوز ،مو به مو میگفتم
از پشت وضوی این نماز حیرت
گفتند اذان بگو …ازاو میگفتم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آبان 22, 1394

    از خلسه و شرح آرزو میگفتم
    من از تو هنوز ،مو به مو میگفتم
    از پشت وضوی این نماز حیرت
    گفتند اذان بگو …ازاو میگفتم

    سلام بر جناب امیر دادوویی دوست ارجمند و فرهیخته ام

    حضور حضرتعالی را بعنوان برجسته ترین شاعر معاصر در بین شاعران پاک خیـــــــــــر مقدم عرض می کنم …

    در پناه رب العالمین شاد زی………………………………………………………..

  2. آبان 22, 1394

    درود بر شما

    کشف نابی است در {اذان} و {ازو} دسست مریزاد

  3. سمانه تیموریان

    آبان 22, 1394

    سلام و عرض ادب و خیرمقدم

    واقعابینظیر بود

    دستمریزاد 

  4. نگار حسن زاده

    آبان 23, 1394

    درود مجدد استاد گرامی….

    بسیار عالی بود….

    سربلند و سعادتمند باشید

  5. امیر دادوویی

    آبان 24, 1394

    جناب محمدی تشکر میکنم

  6. امیر دادوویی

    آبان 24, 1394

    سمانه ی عزیز ممنون

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا