🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی

(ثبت: 226) آبان 23, 1394 

پاییز رسیده و بهارم میرفت
آن لحظه ی شورو انتظارم میرفت
انگارجوانی هدر رفته ی من
برترک دوچرخه ازکنارم میرفت

نظرها
  1. سمانه تیموریان

    آبان 23, 1394

    سلام و عرض ارادت

    بسیار زیباست

    در پناه حق 

  2. امیر دادوویی

    آبان 24, 1394

    سپاس نازنین

  3. نگار حسن زاده

    آبان 24, 1394

    سلام و عرض احترام جناب دادوویی گرانمهر….رباعی نابی بود…ضربه خوب و محکمی داشت….سپاس…موفق و سربلند باشید

  4. امیر دادوویی

    آبان 24, 1394

    خانم حسن زاده گرامی ممنون

  5. سوگند صفا

    آبان 25, 1394

    سلام و درود و خیر مقدم…

    کوتاه زیبایی بود واقعا..

  6. امیر دادوویی

    آبان 25, 1394

    سپاسگزار شما هستم سوگند گرامی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا