🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی امیر دادوویی
تاریخ تولد: 13430804
جنسیت: مرد
شهر: تهران
بیوگرافی:
آخرین اشعار امیر دادوویی

رباعی

امیر دادوویی 27 آذر 1394

آنگاه که در مسیر تکوین بودم

از اصل بدین حضور بدبین بودم

رباعی

خوانش: 755

سپاس: 6

تعداد نظر: 6

تعداد نقد: 1

رباعی

امیر دادوویی 25 آبان 1394

از درد میان ذهن من پر شده است
لبریزتراز حد تصور شده است
درسفره ی کوچه های بی ماه امشب
یک بوسه ی عاشقانه سگ خور شده است

خوانش: 680

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

رباعی

امیر دادوویی 23 آبان 1394

پاییز رسیده و بهارم میرفت
آن لحظه ی شورو انتظارم میرفت
انگارجوانی هدر رفته ی من
برترک دوچرخه ازکنارم میرفت

ترجیع بند

خوانش: 858

سپاس: 6

تعداد نظر: 6

رباعی

امیر دادوویی 22 آبان 1394

روی تن شب شکسته تیری اینجا
مرداب به گل نشسته دیری اینجا
دستان بزرگ مرگ روی شهر
عاشق شده لاک پشت پیری اینجا

ترجیع بند

خوانش: 774

سپاس: 2

تعداد نظر: 4

رباعی

امیر دادوویی 22 آبان 1394

از خلسه و شرح آرزو میگفتم
من از تو هنوز ،مو به مو میگفتم
از پشت وضوی این نماز حیرت
گفتند اذان بگو …ازاو میگفتم

ترجیع بند

خوانش: 925

سپاس: 3

تعداد نظر: 7