🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی چهارم

(ثبت: 219830) آذر 30, 1398 

 

گیسوی بلند شب لطیف و زیباست
با شانه ی قرص ماه غرق رویاست
تزيین شده با ستاره ها تاج سرش
خوشبت ترین عروس شبها یلداست

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. خوشبت ترین عروس شبها یلداست

    یلدایتان مبارک

    دست مریزاد

    🌈🌈🌸🌺🌸🌈🌈

  2. طارق خراسانی

    آذر 30, 1398

    سلام و درود
    الحق خوسبخت ترین عروس شب ها یلداست

    آفررررین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌺🌿

  3. علی معصومی

    دی 2, 1398

    سلام و درود
    شاعر گرانقدر جناب آقای دنیادیده حور
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه دوم واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید:
    http://sherepaak.com/219930/کارگاه-دوم
    مشارکت شما عزیزان و سروران نازنین موجب برگزاری باشکوه کارگاه دوم خواهد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا