🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی

(ثبت: 269414) اردیبهشت 10, 1403 

 

یکجلد کتاب شعر از استاد گرفت
شیدا شد و راه عاشقی یاد گرفت

فارغ که شد از کلاس دلدادگی اش
جشنی که شویم خرّم و شاد گرفت

#مهدی_سیدحسینی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. صفا یغمایی

    اردیبهشت 10, 1403

    درودتان جناب سیدحسینی عزیز.
    احسنتم.

    🌺🌺🌺

    • مهدی سیدحسینی

      اردیبهشت 10, 1403

      سپاسگزارم
      ممنون از حضور گرمتون
      🌹🌹

  2. عظیمه ایرانپور

    اردیبهشت 10, 1403

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌹

    • مهدی سیدحسینی

      اردیبهشت 10, 1403

      سپاسگزارم خانم یغمایی
      زنده باشید به مهر
      🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا