🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی

(ثبت: 269520) اردیبهشت 15, 1403 

 

شعر و غزل و ترانه افتاده به راه
شاعر پیِ شان دویده افتاده به چاه

چون نیست بجز فنا شدن سهم بشر
خود را برسان سریع ای حضرت ماه

#مهدی_سیدحسینی

 

 

 

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    اردیبهشت 15, 1403

    درود جناب سید حسینی عزیز
    بسیار زیباست
    دمتان گرم و دلتان خوش
    👏👏👏👌👌👌

    • مهدی سیدحسینی

      اردیبهشت 15, 1403

      سپاس از حضور گرمتون
      زنده باشید به مهر 🌹🌹

  2. صفا یغمایی

    اردیبهشت 15, 1403

    درودتان جناب سیدحسینی عزیز
    مثل همیشه زیبا ودلنشین.
    🌺🌺🌺

    • مهدی سیدحسینی

      اردیبهشت 15, 1403

      سپاس از نگاه پرمهرتون
      زنده باشید به مهر 🌹🌹

  3. معین حجت

    اردیبهشت 16, 1403

    درود بر شما …👏👏👏🌺🌺🌺

  4. طارق خراسانی

    اردیبهشت 17, 1403

    درود حضرت استاد حسینی گرانمهر

    بسیار عالی ست 🌹

    • مهدی سیدحسینی

      اردیبهشت 17, 1403

      سلام و ارادت استاد خراسانی بزرگوار
      زنده باشید
      ممنون از محبتتون 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا