🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رباعی

(ثبت: 941) اسفند 15, 1394 

سرخی  و  رسالتی  محقق داری

از زخم ، گذر های  موفق داری

رخصت  بده  تا  ادای  دینی  بکنیم

ای تیغ ! تو  بر گردن ما  حق داری

++++++++++

بر دامن روزگار  برمی گردد

باران  به بنفشه زار  برمی گردد

با فلسفه ی جنون   به دریا یک روز

ماهیت ِ بی گدار  برمی گردد

محمددهقانی هلان

نظرها 12 
  1. سلام شاعر موفق محمددهقانی هلان عزیز

    زیباست زیباست

    خیرمقدم

    • محمد دهقانی هلان

      اسفند 16, 1394

      سلام و عرض ادب جناب استاد يزداني جندقي عزيز

      سپاسگزارم. مؤيد باشيد

  2. سوگند صفا

    اسفند 16, 1394

    سلام و‌عرض ادب و احترام

    سلام و خیرمقدم و خوش آمد محضرتون

    جناب دهقانی

    خیلی خیلیییی خوشحالم از حضورتون در سایت شعر پاک

    که قراره استفاده کنیم از قلم توانمندتون

    زنده باشین

    یاحق

    • محمد دهقانی هلان

      اسفند 16, 1394

      سلام و عرض ادب خواهر بزرگوارم

      ممنونم از حضورتون . شاد باشید و سعادتمند

  3. سلام و خیر مقدم

    به قدری زیباست که قابل وصف نیست

    خوشحالم از حضورتان 

    • محمد دهقانی هلان

      اسفند 16, 1394

      سلام و عرض ادب خواهر بزرگوارم

      نظر لطف شماست . مؤيدباشيد

  4. سمانه تیموریان

    اسفند 16, 1394

    عرض سلام و خیرمقدم

    بسیار زیبا بود 

    • محمد دهقانی هلان

      اسفند 16, 1394

      سلام و عرض ادب خواهر بزرگوارم

      متشکرم از حضورتون . مؤيد باشيد

  5. نگار حسن زاده

    اسفند 16, 1394

    سلام و عرض احترام جناب استاد دهقانی بزرگوار

    خیرمقد م عرض می کنم. خوش آمدید به خانۀ خودتون

    خوشحالم توفیق حضورتون در سایت رو داریم و می تونیم از اشعار باشکوه و کم نظیرتون بهره مند بشیم

    رباعی های بسیار نابی بودند

    درود بر شما

    موفق و پیروز باشید

    • محمد دهقانی هلان

      اسفند 16, 1394

      سلام و عرض ادب خواهر بزرگوارم

      ممنونم از نظر لطفتون شاعر توانمند , سعادت نصيبتون

  6. سمانه تیموریان

    اسفند 17, 1394

    عرض سلام و خیرمقدم 

    رباعی بینظیری بود

    دستمریزاد 

  7. عسل رادمنش

    اسفند 17, 1394

    سلام و مهر جناب دهقانی

    خوشامد گویی بنده رو پذیرا باشید

    بسیار عالی بودند/قلمتون ماندگار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا