🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رسم

(ثبت: 245121) بهمن 16, 1400 

 

تزریق میکنم
به رسم عادت
عطر لبخند را
در ثانیه های عبوس خاطراتم

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    بهمن 16, 1400

    🌿🌿🌿

  2. کبری محمدی

    بهمن 17, 1400

    سلام
    کوتاه زیبا و دلنشینی ست
    دل تان روشن
    قلم تان سبز
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

  3. نسرین حسینی

    بهمن 17, 1400

    درود برشما 🌺🌺❤❤

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا