🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رفت

(ثبت: 5813) فروردین 20, 1397 

روزی که از کنار من آن نازدانه رفت

از هر طرف غمی دل من را نشانه رفت

تا بود، قرص بود بود دلم با حضور او

وقتی که رفت، برکت از این آشیانه رفت

بسیار ماهرانه مرا صید کرده بود

با این وجود دلبر من، ناشیانه رفت

عاشق نبود، عشق برایش فسانه بود

باور نمی کنید ولی عاشقانه رفت

گفتم نرو، به گفته ی من اعتنا نکرد

جزء خواص بود ولی عامیانه رفت

تردیدی از نرفتن و رفتن همیشه داشت

آخر میان شک و یقین شاعرانه رفت

دیگر بهانه ای که بماند، نمانده بود

این را بهانه کرده و با این بهانه رفت

شاید دوباره باز نگردد بسوی من

چون رفت و رفت از دل من، جاودانه رفت

برگشتنش به قطع و یقین غیر ممکن است

زیرا به عقل ناقص خود، عاقلانه رفت

من ناز کش نبودم و او ناز می فروخت

شاید به این دلیل هم، آن نازدانه  رفت

۹۷/۰۱/۲۰ مرتکب شدم

#رضا_زمانیان_قوژدی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 22, 1397

    سلام و درود 

    در يك كلام 

    به داشتن شما افتخاد مي كنم 

    برگشتنش به قطع و یقین غیر ممکن است
    زیرا به عقل ناقص خود، عاقلانه رفت
     
    من ناز کش نبودم و او ناز می فروخت
    شاید به این دلیل هم، آن نازدانه  رفت

    در پناه خدا شاد زي

    • رضا زمانیان قوژدی

      فروردین 22, 1397

      سلام و عرض ارادت.

      لطف دارید حضرت استاد.

      امید که در خور و شایسته ی مراحم جنابعالی باشم.

      مانا باشید و قلمتان استوار

  2. حسن بن یباره

    فروردین 22, 1397

    سلام

    درود بر شما

    • رضا

      فروردین 23, 1397

      سلام

      سپاس از محبت تان. ..

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا