🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رنج مستمر…

(ثبت: 232802) آبان 3, 1399 
رنج مستمر…

 

گفتَمَش «پیرِ دِیر» را، که چه چیز…
باعثِ رَنجِ مُستَمَر شده است؟؟؟
خنده ای کرد و گفت؛ خُدعِه یِ شِیخ…
«که گِدا بود و مُعتَبر شُده است!»

«مهران اسدپور»

در تنگنایِ حِیرَتَم از نِخوَتِ رقیب…
یارب مباد آن که گِدا مُعتبر شَوَد.

«حضرت حافظ»

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):