🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 رنگین کمان

(ثبت: 242248) آبان 2, 1400 

 

چه زیباست رنگین کمان

بعد باران می آید و محسور میکند

چشم هر بیننده ای ،

چه رنگهای نابی

در هیچ جعبه مداد رنگی نیست

شبیه رنگ چشمانت

ولی ،

رنگین کمان رنگ میبازد
زمانی که دستت را در دستان لرزانم قفل میکنی ،

رنگ و روی دیگر یست

که در رنگین کمان هم نیست
و آنگاه کلمات زیبای تو می آیند
لوس و مغرور
و میزنند طلسم جاودانگی بر این قفل ،
از نوک قلمت موجی از احساس
روانه شبهای تار و تنهایم میشود
تا که قلبم را از ظلمات به نور واگردانند
و چه آشوبی میشود
وقتی بی هوا یادت را روانه کلبه ویرانه قلبم میکنی
بی انصاف !!! پیش خودت چه فکر کردی …!؟
راستی لهجه ی قشنگی داری
وقتی که برایم می نویسی
و من هر شب آن لحن شیرین
را با اشک دو دیده اسکورت میکنم
که مبادا ،
دیگری نجوای کلمات دلرُبایت را به یغما نبرد …

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. درود بیکران
    بسیار زیبا و دلنشین و ژرف می سرایید
    قلمتان سبز ،اندیشه والای شما زلال ابدی
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • علی مکرمتی

      آبان 3, 1400

      سلام استاد بزرگوار
      جناب آقای دهنوی
      همیشه لطف جنابعالی شامل حال بنده هست . ممنون از حضورتان🌿🌹🌿

  2. زیباست درودها👌

    • علی مکرمتی

      آبان 3, 1400

      درودها مهربانوی شعر
      شما محبت دارید
      مانا و پیروز باشید
      🍃🌺🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا