🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ره آورد

(ثبت: 252510) آبان 5, 1401 

 

عشق همیشه تداعی گر جدایی هاست
نی بیانگر شکوه از بی وفایی هاست

این دیده ها که ابرناک و بارانی ست
از دوستان و ره آورد آشنایی هاست

#سجاد_فرهمند

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا